نسخه ناکام شادکام! نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد
سرخط خبرها

طرح توفانی رئال برای خرید هالند

  • کد خبر: ۹۹۶۱۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
طرح توفانی رئال برای خرید هالند
سقف آرزو‌های ستاره نروژی در دورتموند تمام شده است؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که رئال‌مادرید با نماینده‌های هالند به توافق نزدیک شده است. پنجشنبه‌شب دورتموند در دور رفت پلی‌آف لیگ اروپا مقابل رنجرز شکست سنگینی را متحمل شد تا صعود این تیم به جمع ۱۶ تیم پایانی با مشکل روبه‌رو شود. ارلینگ هالند از روی سکو‌های ورزشگاه سیگنال ایدونا‌پارک نظاره‌گر نمایش ضعیف تیمش بود؛ تیمی که بدون حضور او عملکرد خوبی نداشته و همین موضوع باعث شده است تا شایعات رفتن هالند در تابستان به اوج خود برسد.

بارسلونا و رئال‌مادرید مدت‌هاست با هم بر سر خرید این بازیکن رقابت دارند تا بتوانند در تابستان با پرداخت مبلغی بیش از ۷۵‌میلیون یورو، ستاره گل‌زن نروژی را به لالیگا بیاورند. شب گذشته، اما اتفاق مهمی درباره نقل‌و‌انتقالات اروپایی رخ داد و آن‌هم پیش‌قدمی درباره خرید هالند بود. به‌گزارش رسانه‌های اسپانیایی، پنجشنبه‌شب رئال‌مادرید با رافائل پیمِنتا، دست راست مینو رایولا، مدیر‌برنامه هالند و پدر او جلسه‌ای برگزار کرد و به نظر می‌رسد توافق نزدیک است.

اسپورت کاتالونیا نوشت که جلسه‌ای در شهر موناکو بین نماینده‌های رئال و هالند برگزار شد که موفقیت‌آمیز بود و به نظر می‌رسد این تیم با ستاره نروژی در آستانه توافق قرار گرفته است. همه‌چیز حالا به تصمیم شخص خود «هالند» وابسته است که بخواهد به کدام تیم برود. برخی رسانه‌ها مدعی هستند که هالند به‌خاطر بنزما حاضر نیست به رئال‌مادرید بپیوندد، ولی کهکشانی‌ها آماده‌اند تا با پیشنهاد‌های متفاوت، ستاره گل‌زن فوتبال را به برنابئو بیاورند. رئال‌مادرید از‌سوی‌دیگر با امباپه به توافق احتمالی رسیده است تا این بازیکن نیز در تابستان راهی لالیگا شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->